manavgat escort manavgat escort bayan belek escort manavgat escort seks hikaye sex hikaye bodrum escort alanya escort sex hikaye
şirinevler escort avcılar escort beylikdüzü escort türbanlı escort kapalı escort türbanlı escort avrupa yakası escort
Porno
Sex izle
eşya depolama
casino

Вразливість та перебування з іншим, як повернення до джерел нашої людяності

Історії

На початку хочу зробити дві невеликі ремарки. Перша – у Центрі «Емаус» ми називаємо людей з інтелектуальною неповносправністю «друзями», тож саме таке звертання я використовуватиму у цьому тексті. Друга ремарка – більшість з того, про що я буду писати, це є мій особистий досвід. Три роки я працювала в центрі «Емаус» та близько спілкувалася з «друзями». Я можу сміливо сказати, що це спілкування глибоко перетворило мене.

Чому так трапилося? Чому цей досвід став для мене настільки важливим?

Відповідь криється у тому, що за ці три роки змінилося моє сприйняття себе та «іншості» друзів. Завдяки роботі у Центрі «Емаус» я мала багато нагод, щоб потоваришувати з людьми з розумоою неповносправністю, – під час святкування днів народжень, прогулянок на природі, спільних літургій та обідів… Це спілкування допомогло мені подолати страх перед «іншістю» і зрозуміти, що за нею ховається щось спільне для всіх людей – наша вразливість та потреба, щоб нас любили безумовною любов’ю.

Тепер я можу сказати, що, навчившись приймати вразливість «друзів», я навчилася приймати власну вразливість і прийшла до глибокого усвідомлення нашої спільної людськості. Усвідомлення, що попри всі відмінності, ми є рівні в Христі, було неабияким звільненням.

Що ж потрібно, щоб прийняти «іншість» людей з неповносправністю?

Мій власний досвід вчить мене, що я можу прийняти «іншість» «друзів» лише в тій мірі, в якій я відкрита до виявлення власної вразливості. Коли я більше не сприймаю її як слабкість, а навпаки – як силу, тоді мені глибше відкривається краса та цінність кожної людини.

Звернуся до досвіду отця Генрі Ноуена, історія якого влучно ілюструє ці мої думки. У 1986 році отець Генрі залишив посаду викладача в Гарвардському університеті, щоб назавжди переїхати в L’Arche-Daybreak в Онтаріо, спільноту, де мешкають особи з розумовою неповносправністю та їхні помічники. Там його попросили дбати про молодого чоловіка на ім’я Адам. Життя отця Генрі з Адамом та іншими «друзями» спільноти спонукало його глибоко роздумати про безумовну любов та прийняття, які він відчув поруч із ними.

«Після мого багаторічного навчання, роздумів, викладання теології у моє життя увійшов Адам, – писав Генрі Ноуен. – Своїм життям та своїм серцем Адам оголосив та підсумував усе, чому я коли-небудь навчився. Це була подорож від життя розуму до життя серця, де важливі стосунки сопричастя».

Дружба з Адамом та іншими членами L’Arche допомогла отцю Генрі відкрити своє справжнє «я»: «Просто, будучи тим, ким вони є, особи з розумовою неповносправністю пробивають мої мури і вимагають, щоб я був таким же відкритим з ними, як і вони зі мною».

Я маю декілька особистих розповідей про те, як щирість «друзів» допомогла мені змінити моє уявлення про себе. Одна історія залишила особливо глибокий слід у моєму серці.

Впродовж декількох днів у мене був депресивний настрій. Я гуляла парком та випадково зустріла своїх друзів – пані Марію та її сина Вадика, який має важку форму ДЦП. Ми розмовляли з ними, але мене продовжувала поглинати моя самокритичність і відчуття нікчемності. Тоді Вадик раптом сказав мені: «Аня, дякую, що ти є».

Ці слова миттєво перевернули мій світ, так, ніби Бог говорив зі мною через Вадика, виявляючи мою возлюбленість, як Його дитини.

Таких історій насправді можна розповісти багато. Всі вони показують, як у щирих стосунках «друзі» заохочували мене відкривати своє істинне «я» та доброту, яка прихована в моєму серці.

Я переконалась, що «друзі» справді володіють даром спонтанності, вмінням бути самими собою в будь-яких ситуаціях. Вони не обтяжені надмірною раціоналізацією, яка насправді перешкоджає автентичності у стосунках. Це, звісно, ​​не означає, що «друзі» подібні до ангелів. Вони, як і всі ми, відчувають радість, гнів, смуток. Але їхній дар – жити без масок та бар’єрів.

«Я є возлюбленою дитиною Божою» – це те дорогоцінне знання, яке прийшло до мене завдяки зустрічі з «іншістю» друзів.

Текст: Анна Нагірна